Üzemi hírlap

Beállítások / hosszú leírás

Bevételnövelők Lapja

HírlevélGyakorlati trükköket, sikeres megoldásokat, elégedett ügyfeleink véleményét, jótanácsokat olvashat hírlevelünkben.

Rovatok

Ügyfélgyár hírcsatorna

Nincs megjeleníthető elem

CRM+ hírcsatorna

Nincs megjeleníthető elem

Linkblog

Hírlap RSS

Üres pohár effekt

2008.06.30. 10:40 ubi_admin

Tegnap este véget ért a foci EB, a spanyolok győzelmével. Gondolom nem csak én sajnálom ezt egy kicsit, hiszen igazán nívós és jó tornát láthattunk, és még a döntő is jó meccs volt.
Természetesen alapvető, hogy összegyűlt kis társaságunk, és egy előre megbeszélt/lefoglalt helyen néztük a meccset. Erről szeretnék kicsit bővebben írni, rossz szándék nélkül.

Az igen hangulatos, modern szórakozóhely, a Király utca Deák tér felőli részén, tehát elsőre ötös. Mikor megérkeztünk, még minden rendben volt, elfoglaltuk a helyünket, ezis okés. Majd rendeltünk, elkezdődött a meccs és minden szem a kivetítőre szegeződött.... csak a torkunk marat száraz. Végül fél óra után csak sikerült kihozni az 5 sört amit kértünk, igaz korsó helyett pohárral, de ezzel akkor nem igazán törődtünk, hanem gurítottuk a folyékony kenyeret, és már adtuk volna a rendelést a következő körre, bízva benne, hogy az már gyorsabban érkezik. Ekkor a pincér kijelentette, hogy őnekik bizony nincs már sörük, csak olyan, amiből egy 0,33-as üveg ezer forint.

Először nem is értettük a témát, de aztán csak leesett. Történt ugyanis, hogy a nemrég nyílt szórakozóhely rendesen felpakolt kivetítőkkel meg TV-kkel, hogy jöjjenek az emberek focit nézni, de arról már elfelejtettek gondoskodni, hogy az ilyenkor létfontosságú dolgokból legyen megfelelő mennyiség a raktáron. Ehhez jön az, hogy volt kb 300 emberre 2 db felszolgáló, a pultnál viszont bajos volt kérni, mert  a (hiába) nagyon kedves pultus leányzó igen keveset értett magyarul. Azon persze már senki nem lepődött meg, hogy a számlánkat is elcellázták, így kisebb kavarodás alakult ki, mikor a pincér győzködött, hogy én igenis vodkát ittam, pedig nem:)

A végére persze minden helyre került, nyertek a spanyolok, jól is éreztük magunkat, ha nem is volt minden perfekt, és utána azért még mászkáltunk egy kicsit, pótolni a hiányző sörmennyiséget.

Hogy miért írtam le a történetet? Mindennap arról írok cikkeket az Ügyfélgyár weblapjaira, hogy hogyan is kezeljük ügyfélkapcsolatainkat, hogyan érjük el, hogy első vásárlóink visszajáróvá váljanak, és hogy hogyan tartsuk meg őket hosszútávon. Tehát a történet tanulsága: ne így:). Legyen mindig meg a termékünk és a koncepciónk, és alkalmazkodjunk a vevők igényeihez az ésszerűség keretein belül.

Hozzátenném: ebben a konkrét esetben nem igaz hogy elveszítettek egy vásárlót a személyemben, mert a bénázás ellenére mégis megkedveltem a helyet, és vissza is fogok térni....talána  következő Eb ideje alatt, persze ha akkor még nyitva lesz:)

Szólj hozzá!

Címkék: vélemény beszámoló gondolatok

A bejegyzés trackback címe:

https://hirlap.blog.hu/api/trackback/id/tr6545660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása