A napokban került kiküldésre a Bevételnövelők Lapjának júliusi száma, ami több újdonsággal is debütált.
Sendstudio
Az első mindjárt az, hogy ez a szám már teljesen az új hírlevélkezelő rendszerünkkel lett készítve és kiküldve. Az új szoftver Sendstudio névre hallgat és valószínűleg az egyik legkomplexebb megoldás erre a témára. A szoftvert egy ausztrál cég fejleszti, teljesen webes felülettel rendelkezik, interneten keresztül bárhonnan használható.
Valószínűleg később majd terjedelmesebben is beszámolunk róla és a használatáról - addig a gyártó honlapján bárki kipróbálhatja.
Új design
A Bevételnövelők Lapja kialakítását kissé megváltoztattuk, ami már az új idők szavát hordozza. Terveink szerint ez az általános hírlevelünk terjedelmében még hasonló az előzőekhez, de ez a méret jelentősen csökkenni fog. Egyszerűen túl sok dologról próbáltunk hírt adni egy-egy hírlevélben és így bizony sokszor elvész a lényeges mondandónk.
Tehát mostantól rövidebb lesz a Bevételnövelők Lapja, egy-két bővebb hírrel a bal oldalon és néhány kisebb érdekességgel a jobb oldalon. Reméljük sokkal áttekinthetőbb és sokkal koncentráltabb lesz így - ami az olvasóknak is jobban fog tetszeni.
Egységesebb megjelenés webes levelezőkben
Csak a Jóisten és a webdesignerek a megmondhatói annak, hogy hány éjszakán át gyúrtuk, teszteltük az új hírlevél designt. Az elsődleges célunk az volt, hogy a fő megjelenítő felületeken lehetőleg egyformán jelenjen meg és ne essen szét a kerete.
Ez legnagyobb részt sikerült is: Outlook-on, Firebird-ön, Freemail-en, Apple Mail-en, Hotmail-en egységesen jelenik meg a hírlevél, de sajnos a Gmail-en nem bírtunk kifogni - ott sajnos formázatlanul, keret nélkül és egyszínűen látszik minden szöveg :(
Szóval itt az új hírlevél, ami szebb, jobb, gyorsabb, színesebb, szagosabb és a boszorkánykonyhánkban már készül július igazi hírleveles meglepetése, amit a szemfülesebb látogatók már kiszúrtak a honlapon és már jónéhányan elő is regisztráltak rá.