A következőkben megismerkedünk a marketing típusaival, egy gyakorlati példán keresztül.
1. Egy bulin meglátsz egy gyönyörű nőt. Odamész hozzá és egyszerűen azt mondod neki: “ Fantasztikus vagyok az ágyban.” Ez a direkt marketing.
2. Egy bulin vagytok a haverjaiddal és meglátsz egy gyönyörű nőt. Az egyik haverod odamegy hozzá és azt mondja neki - miközben rád mutat - “ Ő nagyon jó az ágyban.” Ez a hirdetés.
3. Egy bulin vagy, és meglátsz egy gyönyörű nőt. Odamész hozzá, elkéred a telefonszámát, majd másnap felhívod és azt mondod neki: “ Hello, én fantasztikus vagyok az ágyban. “ Ez a telemarketing.
4. Egy bulin vagy, mikor meglátsz egy gyönyörű nőt. Megigazítod a nyakkendőd, odamész hozzá, beszélgetni kezdtek. Meghívod egy italra, kinyitod az ajtót neki, ha valamit elejt, te felveszed. Hazaviszed kocsival, és azt mondod neki “ Egyébként fantasztikus vagyok az ágyban.” Ez a PR.
5. Egy bulin vagy, meglátsz egy gyönyörű nőt, amint éppen feléd tart. Mikor odaér hozzád, azt mondja “ Úgy hallottam, jó vagy az ágyban.” Ez a márkaismeret.
A marketing típusai
2008.04.17. 13:11 ubi_admin
Szólj hozzá!
Címkék: érdekesség funny
A bejegyzés trackback címe:
https://hirlap.blog.hu/api/trackback/id/tr44429798
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.